نخست وزیر اسپانیا: عدالت دولت سبب تنش های اجتماعی نمی‌ شود
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، راخوی امروز در مصاحبه مطبوعاتی ضمن تاكید بر اینكه دولت به منظور آزار و اذیت مردم، تصمیماتش را نمی‌ گیرد تصریح كرد: تنها چیزی كه می‌ توانم بگویم این است كه اسپانیا و سایر كشورهای اروپایی در حال حاضر نیاز به اعتدال، صداقت و ثبات دارند.

وی افزود: دولت ها باید تصمیمات خود را با این فكر كه برای میان مدت و درازمدت است و باید برای منافع عمومی‌ كشور باشد بگیرند و در این مورد الزامی است كه دولت ها دلیل تصمیمات خود را به شهروندان تشریح كنند.

راخوی یادآور شد كه دولتش در دو ماه اخیر تصمیماتی گرفته كه شامل سندیكاهای كارگری و شركت داران، شركت های برق، كارمندان دولت یا بانك ها می‌ شود.

نخست وزیراسپانیا در این مورد تاكید كرد: اگر تصمیماتی كه گرفتیم برای مردم عادلانه به نظر برسد بدون اینكه به كسی‌ لطمه ای وارد كند، واكنش ها و رودررویی های اجتماعی صورت نخواهند گرفت و اگر دولت عادل و دادگر باشد هیچگونه تنشی به وجود نخواهد آمد.

راخوی اعتراف كرد كه یكشنبه گذشته، تظاهرات گسترده ای علیه اصلاحات كاری دولت در تمام اسپانیا برگزار شد اما تاكید نمود كه این اصلاحات برای اسپانیا الزامی است و حق مردم در برپایی تظاهرات را محترم می‌ شمارد.

وی خاطرنشان كرد كه دولت اسپانیا، تصمیماتش را به منظور بهبود وضعیت و آماده سازی كشور برای آینده ای بهتر می‌ گیرد و بدین دلیل ترسی‌ از اینكه اتقاقی غیرمعمولی رخ دهد ندارد زیرا به جا افتادگی، ثبات و صداقت ملت اسپانیا اعتماد دارد.

اروپام **1234** 1337





:: برچسب‌ها: سفر , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: